Brev:
Baby på 8 1/2 måned vil ikke spise
25. september 2014
Alder:
8 mdr.
Baby på 8 1/2 måned vil ikke spise
Hej Helen.
Jeg har før skrevet til dig ang min datter på nu 8 1/2 måned der ikke ville spise. Efter at have skrevet til dig sidst gik det fremad, og hun begyndte at spise. Dog ikke rugbrød. Men nu nægter hun fuldstændig at spise noget som helst!
Lige så snart hun bliver sat i sin stol begynder hun at hyle, og når jeg tilbyder hende mad, hyler hun endnu mere. Hun skriger, og bliver virkelig dybt ulykkelig. Jeg har prøvet at trøste hende, tale beroligende og ignorere hende, men intet hjælper. Det er jo så endt ud i at hun får 3-4 flasker om dagen, da hun stort set ikke får noget rigtig mad. Selv hvis hun får lov til at sidde med fingrerne i maden, bliver hun stadig hysterisk, og hun putter ikke noget af det i munden. Jeg er virkelig frustreret, og ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre, synes især det er svært når hun som sagt allerede begynder at hyle det sekund hun bliver sat i sin stol.
Det skal så lige siges at hun er ved at tage et tigerspring, og hun de sidste dage ikke har været sig selv, men er det tigerspringet der kan lave så meget ravage omkring maden?
Hilsen Sofie